förvirrande klocka

hejsan!
snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv. Och gärna inte göra som förra veckan..
Jag låg och kollade på CSI, blev genast väldigt trött och sov mig i stort sätt genom hela programmet. Mamma och Thomas gick rätt ofta och frågade om jag sov och jag svarade jaa och somnade sedan om.

Men en sak som stör (och har stört mig sen jag kom hem från Linda) är att klockan på datorn går fel. Så jag har trott att klockan varit t. ex. kvart i sju när den varit kvart i åtta. Medans klockan i köket varit t. ex. kvart i åtta och kvart i nio. Så jag frågade mamma och hon sa att förmodligen den i köket går rätt eftersom vi ställde om den igår.
Och såklart hade hon rätt, så här har jag suttit ett tag och tyckt att dagen gått väldigt långsamt.

Nu ska jag hämta lite mer saft, och sen slänga mig i soffan. hehe =)
hörs imorgon!

kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0