förälskad i About A Girl....

Dagen var okej. På jumpan körde vi innebandy *kul kul* men jag sög förmodligen. hehe, efter skolan åkte jag hem till Linda. Men jag hade ont i huvudet men vi hade kul så det tänkte jag inte på. Jag har haft ont i huvudet sen innebandyn, jag åt inte så mycke lunch och jag brände massa energi på jumpan så det gjorde så att man blev snurrig och illamående. Sen nu när jag kom hem lästa jag nya numret av FRIDA. (måste komma ihåg att skriva om Rihanna och Chris idag!) anyways, nu lyssnar jag på musik i Spotify. Sen det där med rubriken, jag älskar verkligen The Academy is.. låt About a girl. Så ni får lyssna på den och säga yay eller nay! :)


yay eller nay?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0