Da müsli och Bullitville

2006 när jag gick i fyran, fick jag vara med i en reklam film för finax müsli. Jag syns inte i den, men jag tänkte visa den iallafall. Jag står med två tjejer på höger sida av dörren. Jag hade en svart jacka på mig. hehe, ja som sagt. Jag var med i en reklamfilm och det var kul. Sen 2007 fick jag vara statist i en musikvideo som jag tänkte visa också. I den har jag brunt hår, en svart tröja och blåa jeans. Den videon spelades in med GreenScreen och det var hur coolt som helst. Vi alla blev snyggt sminkade och ja, det ägde! haha, jag har funderat på att visa det här länge så varför inte?
Nu måste jag städa så jag får uppdatera lite mer sen efter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0