borta?

okej? jag skrev ett inlägg igår kväll men det är borta? hmm..... Jag kom nyss hem från skolan och mamma har gått ut till tvättstugan för att tvätta mina gråa mjukisbyxor, för imorgon måste jag ha med mig kameran! jag ska nämnligen till ett fort i Västerås, (kommer inte ihåg vad det heter.) Det är som fångarna på fortet, är det någon som varit där? är det kul? de tror jag iallafall för jag missade i fyran när vi åkte med skolan till Gävle tror jag de var.

Jag kollar lite på KICKS hemsida, och jag hittar en massa smink som jag vill ha! haha. En del mascaror, fondatioun (stavning?) och en massa mer saker som jag tänkte visa i ett senare inlägg. Sen ska jag nog kolla på lite kläder och visa ocskå, det var ju ett tag sen. eller kanske ett ''dress like'' ?.. Nej jag vet inte. anyways, nu ska jag nog fortsätta med att kolla runt på kläder & smink. Och kanske äta en macka? eller jag vet inte om det men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0