yo! what up!

hahah nää jag skoja, är bara på sånt humör. Bloggsar för första gången ifrån min minidator. Det är en vit från lenovo. och den är bara så söt. hihi! Fick den i början av veckan men ville intr säga något förrän jag själv prövat den. Nej nu fan får jag ta och lägga av! trycker på fel tanget hela jävla tiden!
jaja , back to buisness. ;) vad händer ikväll/natt? jag och rebban tar de bara lugnt här ute i ''uddaholm'' ;)

vet ni vad som är as bra med den här minidatorn? jag har ju tappat bort kabeln till kameran och nu behöver jag inte den längre, behöver bara stoppa in minneskortet i datorn =) hihi! och sen kan man ju ta med sig den om man ska någonstans. och sen så kan inte anna reta mig längre ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0