vet ni vad jag vill göra?



asså nu är de så här att jag bara vill åka tillbaka till Kista just nu. Såg ju att dom flesta affärer hade rea. och en utav mina favoriter, Bikbok. Så jag gick in dit medans pappa hämtade pengar. Och då såg jag ju en jätte snygg stickad tröja som jag bara blev förälskad i och sen ett par leggings. Och en massa andra saker. De var ju ''I love 50% sale'' som de alltid står när dom har rea.
Sen gick vi upp till SF och köpte biljetter. Baksmällan var inte en helt okej film utan den var helt underbar!!!!!!!! rekomenderar den STORT!
sen efter bion åkte vi till centrum för att köpa handdukar och mat. Innan vi gick in på ica så sa jag att jag ville kolla på KICKS om dom hade ett nagellack jag vill ha och de hade dom så jag sa att jag skulle fundera på det medans vi handlade mat. och vad hände? jo jag glömde totalt bort de och kom på det på parkeringen hemma! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0