Sale, sale, sale, sale, I love sale!

hej alla! Vaknade runt halv 11 idag. Och nu sitter jag vid datorn och ser på film. A som i Akeelah. Har redan sett den men de finns inget att kolla på ändå satt.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning tills pappa kommer och hämtar mig.
Vad ska ni göra idag?

Kommer ni ihåg för någon månad sen när jag köpte ett par jeans, ett linne, ett nagellack och en mascara? Jag ångrar det nästan. Eller asså Jag blev ju jätte nöjd med de jag köpte och de är jag fortfarande men de är nu all rea är. Som Gina och bikbok. De är så fina grejer asså! hehe. =) På bikbok är de ju 50% så jag vill åka dit snart och kolla på kläder.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska vara hemma hos Tobbe idag och sova hos honom x)<3

2009-06-24 @ 13:00:31
URL: http://liinduuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0