Modekungen.se I want it!

De här är lite snygga grejer jag hittade på modekungen.se blev 2215:- och de är lite dyrt för mig när man kan hitta typ likadana saker på en affär för billigare penger eftersom alla butiker kopierar av varandra nu för tiden :P
Själv tycker jag sakerna är hur moderna som helst, enligt mig då. För jag tycker den stilen jag följer är modern precis som alla förmodligen tycker deras stil är modern. I looooove this style - cool , ledig, rock inspererad stil som vissa kallar den. haha! vad kallar du din?

pilarna visar vad på bilderna jag vill ha :D



bild 1: nitskärp i läder och metall : 399:-
bild 2: randig jacka : 799:-
bild 3: enkelt linne : 169:-
bild 4: stor handväska : 599:-
bild 5: nitarmband i stor modell : 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0