långt R

Nu har jag fixat lite med designen. Satte in lite reklam och så. Och som vanliigt skulle den dumma sig så att bloggen böt sida (igen) men nu får det vara så. Jag orkar inte hålla på.

Innan maten idag så badade vi och Rebecca råkade riva mig och man kan ju säga att det blev ett rejält rivsår mitt på magen. över två decimeter.



så ser det ut.  Får hoppas att de inte blir ett ärr. Ska nog ut en stund med Becca snart, så får vi höras senare. Och måste också säga att vad bra att de har gått så bra med veckans blogg. fortsätt rösta så bra som ni gör! så kanske de blir eran tur nästa vecka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0