konstiga drömmar goes all the way =)

hej hej folks! Så följde ni traditionen eller vad man ska säga igår och la sju olika blommor under kudden? Eftersom jag alltid gjort de så gjorde jag de inatt igen :P och de blev lite konstigt iallafall. Drömde om en kille jag gillar fast han var hur ful som helst men när han log så var det samma leende som killen jag gillar har. Han pratade jätte mycket om golf. Efter en kort dröm om honom så kommer jag ihåg att jag blev golfproffs ;) man fick välja om man skulle skjuta på långa banor ellr korta och jag valde korta. Och då blev det minigolf. Jag fick i alla på alla banor på ett slag. Men sen blev det två slag sen så tyå vaknade jag . HAHA

vaknade runt halv elva idag. Och gick upp och åt frukost med sis. och nu då? vad ska jag göra nu? jag vet faktist inte och jag vill ha ideer? har ni några? =)

Jag måste verkligen få säga det här också.  Igår fick jag bara blogga lite snabbt varje gång och de var för att vi hade släkten här. Så jag glömde skriva att Freja <3 blev 13 igår! grattis i efterskott !

Kommentarer
Postat av: Freja <3

Tack så mkt :D <333

2009-06-20 @ 12:03:22
URL: http://frejjjas.blogg.se/
Postat av: Olivia <3

Hej jennifer. Jag vill inte värka ivrig eller så. Men jag skulle gäran vilja att vi båda kunde bestämma en tid & dag när vi kunde fixa min heder :)

Kraam <3

2009-06-20 @ 12:56:18
URL: http://oliviasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0