Kissie, Kissie. Jag vill se på CM!

Såg att inlägget till dom utvalda för veckans blogg försvunnit från första sidan och för att göra det lätt för er så publicerar jag en direktlänk till de inlägget =) Inlägget där du kan rösta hittar du här!

Så nu ska jag kolla vad de är på tv. återkommer..
Så, nu är jag tillbaka. Vill se Criminal Minds som börjar klockan 11, men gissa vad. Vi har typ alla kanaler utom kanal9!!!!!! så får väll bläddra bland filmkanalerna till csi börjar på femman =)

Blir så sur på Kissie ibland asså. De känns som att hon tar allt jag kommenterar i hennes blogg på en gång. Ni kanske har sett att hon har utväxt? och idag skrev jag ''du borde färga din utväxt Kissie, om du inte sparar till din gamla hårfärg?'' och kolla vad hon nyligen skrev, Samma sak var det efter hon gjorde läppförstoring första gången, då använde hon massa smink på läpparna så man såg dom inte, så jag skrev en kommentar där det stog ''varför gjorde du läppförstoring om man ändå inte ser dom efter du sminkat dig?'' och nu har hon börjat sminka sig så att man ser dom ;) hihi! fast de är säkert ändå inte bara jag som klagat. dessutom har hon inte ens accepterat kommentaren jag kommenterade idag :P tro mig, jag kollade hur många antal kommentarer de var innan jag kommenterade och de är fortfarande samma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0