Jag har sån tur!

Efter jag duschat och klätt på mig gjorde jag lunch och satte på femman, där Ellen DeGeneres show gick. Så sa hon precis när jag satt mig i fåtöljen att Jesse McCartney skulle sjunga sin hit It's over. Och jag älskar den låten! Och han är så snygg dessutom. Han har aldrig gjort en dålig låt. Visste ni förresten att han gjort en cover på Leona  Lewis - Bleeding Love? Och de var tydligen så att Jesse skrivit låten först, och sen gett den till Simon Cowell som sen gett den till Leona Lewis.
Nej nu måste jag sminka mig och borsta tänderna, pappa kommer snart. vi hörs ikväll!



Kommentarer
Postat av: tove

Hej ! Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg hos www.shms.blogg.se . Det skulle betyda otroligt mycket för mig !:)Jag är nr 5 Tove Lundberg. Om du röstar berätta det för mig så jag vet det :)

Ha det bäst / Tove.

2009-06-24 @ 20:24:37
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0