Hej alla!

hej alla! är hemma nu. Har ju varit på grönan hela dagen och de ska ag berätta om senare. Men de jag måste ta i med först är ju veckans blogg. Finalisterna skulle ha offentilggjorts igår men eftersom jag var på pappas jobb så skulle jag komma hem runt halv nio. men icke sa nicke. Vägen var blockerad och thomas erbjöd mig skjuss över åkern med fyrhjulingen så att jag ksulle slippa gå. Men de var diken överallt och när vi hittade ett ställe där de inte var de kom de ett nytt. Sen kom Thomas på att vi borde komma över ett dike och de gjorde vi. Men vi hamnade typ i bajsvatten centralen och i en skog så vi fick köra tillbaka. Och så testa vi vid ett annat dike men fastnade och kom inte upp. haha! så medans vi väntade på att vi skulle få hjälp upp så stog vi i åkern, as långt gräs och blev uppätna av en massa mygg. och då menar jag en MASSA.

Veckans blogg kommer i ett nytt inlägg efter de här. bilder från dagen kommer senare ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0