Guuuud vad nära de var!

Förlåt att jag inte visade vinnaren igår, men precis när jag räknade rösterna sa mamma att vi var tvunga att åka. Det blev jätte jämt i veckans blogg den här veckan också. Speciellt mellan tre av dom, twerde, princessbling och justmeasusually. Myrins låg också väldigt nära men inte lika nära. Och vinnaren blev Princessbling! Så grattis! Så nu kommer en länk till hennes blogg synas under min header i en hel vecka. Och tack för alla röster, på Söndag kommr nya veckans blogg och några utav er som röstade kommer bli utvalda så spana in min blogg imorgon igen, babes!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0