ett hjärta ser dom som en mutning

Hade orientering idag som sagt =) Jag sofia och niko fick 8/13 stämplar och gubben som hade hand om de hela sa att om ni hittar 8 st så får ni ett pris, hittar ni 13 får ni två pris.

Nu har vi rast och jag kände att jag behövde uppdatera lite grann =) Och de regnar ju ute så jag vill inte vara ute.
+ om de regnar på nästa rast uppdaterar jag då också :P

HAHA! Idag när pappa hämtat mig så drar vi till centrum för lite shopping =) sommarskor, jeans, linne och något mer säkert ska köpas. Och en födelsedagspresent till Anna som fyllde år igår grattis <3!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, ni var jätteduktiga i skogen. Men ditt hjärta såg ut som en tomat!! :D undrar vad jag får för present... ;P Tack

2009-06-04 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0