:'(

tja folket! Såg nyss klart på rallybrudarna. Helt okej film. Jag väntar även på ett besked om vi får åka till grönan imorgon eller om vi får hitta på något annat.
Men åååh! jag vill verkligen. Tänk er : jag, Rebecca, Sabrina och Bella på toppen av insane!! hahah fan va kul asså!
Men mamma och Thomas sa att dom tyckte att de hade gått för kort tid sen vi var där sist, (i onsdags). Men Sabrina måste ju åka till Grönan någon gång innan hon drar till Italien i en hel månad!!!! aah, kommer sakna henne. Och hon kan bara i morgon, så de måste ju gå.

jaja, ska måla naglarna i kväll iallafall. Eller ja måla ännu ett lager. Och spraya lite refreshing spray på mina fötter som jag köpte i Spanien.
Fick nyss reda på att vi inte får åka till grönan imorgon. så då blir det väll tråååååk! Jag vill göra något kul imorgon, inte bara vara här hemma i ''uddaholm''.




så ser man ut nu, men ingen bild blev bra så de där är de enda ni får ;)


Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

svar; mamma och jag stannar en vecka till så pappa åker med bilden hem en vecka t idigare ;)

2009-06-21 @ 22:38:59
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0