Dagen

Dagen började med att jag försöv mig. -.-' vaknade sju och for upp ur sängen. Drog i mig ett glas oboy och någon tugga macka. Sen sminkade jag mig snabbt och borstade tänderna. 10 över sju var jag tvungen att gå ut till bussen.
Hade as roligt med Sofia på bussen ;) Sen kom vi till skolan och gick in för att vi skulle se någon show som en polis hade för dom små, istället för att jobba. Sen hade vi en liten rast och sen var de vår tur -.-'
Sen gick vi upp till klassrummet och ställde om lite och sen var vi tvugna att springa ner för att köra någon tävling där man kunde få en mumsmums men jag hann inte vara me för båda Tobias från min klass sprang in i varann och den ena börja blöda så tävlingen avbröts.
Så efter de gick vi upp och städade sen pratade vi lite grann, sen fick vi ha lite rast för vi skulle få senare lunch.
Till lunch blev det thaikyckling som vr mattant varit snäll och gjort speciellt för oss! Och till de fick vi päroncider/trocadero. Och sen till efterrätt blev de glass, jordgubbar och en kaka. Sen hade vi en liten musik lektion och sen så fick vi sluta tjugo minuter tidigare :D sen åkte vi hem!


Lunchen, och jag åt en massa ris på första gången på tre år! haha


Päroncider. mmmmm!


Goddddd efterrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0