Borde väll..

... gå och lägga mig. Finns ändå inget att göra. Kan berätta lite om morgon dagens planer iallafall.

Jag vaknar när jag vaknar. Och de brukar bli runt 10-11. Och då går jag upp och tar med mig täcket till soffan och gör lite frukost och sitter och tar det lugnt framför tv:n. Skriver nog ett inlägg då också :P Sen kanske jag drar ut en sväng på en promenad eller kanske tar och pallrar ivåg till kiosken och köper en glass. Vet inte riktigt =)
De blir en lugn dag iallafall. Sen runt 14-14.30 så ringer pappa och då ska jag gå ut till parkeringen så hämtar han mig där och så åker vi till hans jobb. Så är jag där till 20.00. Sen åker jag hem och bloggar =)

Nej nu ska jag gå och tvätta bort sminket från dagen och tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen ta och fixa sängen så att jag kan sova =)





D e t    d ä r    v a r    j a g   f ö r    t y p    f e m    m i n u t e r    s e n


Puss på er babes!

Kommentarer
Postat av: Mika

söt!:)

2009-06-25 @ 01:44:47
URL: http://miikylja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0