14 år till salu - Caroline Engvall

Förlåt att jag aldrig uppdaterade igår kväll.
Direkt när jag kom hem till mamma så kom bella och vi gick hem till henne och hade de mysigt och bara slappade.
Sen idag har jag solat, badat och shoppat med Bella, Mamma, Pelle och Frida. Såg fem par jätte fina ringar på guldfynd. De stog    ''peace''     ''forever''     ''love''     ''stregth''     ''curage''     på dom.
När vi shoppade köpte jag iallafall en bok. Jag har letat efter den länge men den har varit slut, men idag hittade jag den på Åhlens, de fanns bara två exemplar kvar som tur var =) Dem jag köpte var 14 år till salu av Caroline Engvall. Alla jag vet som har läst den säger att den är jätte bra.



Nu ska jag nog ta och ringa pappa och sen gå ut i sommarvärmen =)

Kommentarer
Postat av: Freja

mamma har läst den ^^

2009-06-30 @ 09:38:30
URL: http://frejjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0