Roliga/gulliga örhängen

För den hungriga! =)



 för den som gillar att tvätta =)



För den hunriga och våldsamma ;)




För den som inte vill släppa barndommen ;)



För dom som älskar donuts!



För vattenmelon älskare, som typ min bigsis! <3



För gittarälskare =)


''I've got the key to my heart, do you want to open it and stay there forever?'' haha




För piano älskaren!




Dom är bara konstiga.. :P




För den som känner sig som ett geek ibland ;)


Jag tror bilden säger allt ;)

För Iphone älskaren/ägaren. En sådan som mig då ;) hehe


Ja, för den som gillar piller ;)




För avocado älskaren, som min bigsis dåra ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0