nudlar och cola = mmmm, love it!

hej folket! vaknade runt sex i morse! vet inte varför men knappt nån sömn fick jag inatt iallfall. Så jag gick upp då eftersom att de inte funkade att somna om, och kollade på tv tills runt åtta kanske. och då bestämde jag mig för att spela sims eftersom att vädret såg så tråkigt ut. Och det tog ett tag att starta sims, men när de väl funkade och jag börjat spela så började de oska och blixtra. Så jag passade på att äta frukost medans sims strulade.

Sen idag har jag städat mitt rum lite, och ska snart fortsätta för de behövds! Sen så ska jag bara ta de lugnt för sen när pappa slutat bär de av till mamma.

Förlåt att jag strulat med att inte fixa veckans blogg men vi har en vinnare och den kommer komma upp här i bloggen senare idag!

puss


Kommentarer
Postat av: Mennah

kommentera min blogg

2009-07-03 @ 14:59:48
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0