I'm back ! 8)

Jag är hemma! eller ja jag kom hem runt halv ett igår men var tvungen att gå och lägg amig för vi sklle upp sju imorse! vi åkte iallafall till furivik och hade roligt där och jag och Rebecca skämde ut oss men de sket vi i för de va roligt! =) sen spana vi in killar men hittade inga =/

När jag laddat in alla bilder från kameran och mobilen tänker jag berätta om varje dag hos farmor som jag gjorde när jag kom hem från spanien 8)

vi får höras för nu ska jag och becca se på film, the unborn och en som vi inte kommer ihåg vad den heter hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0