bloggdesign

Nu ska jag göra en bloggdesign till Linda. Hon ville ha en annurlunda så de lär ju bli lite jobb! men skit samma. Sen så måste jag få tummarna ur arslet att prata med Olivia <3 också. Henne har jag lovat att fixa hennes blogg länge men hon ska skicka ett mail till mig där alla bilder hon vill ha finns. Och dessutom är de så mycket som ska fixas, så någon dag får jag sätta mig framför datorn och göra allt de som behövs.

Ne nu ska jag sätta lite fart här så att de blir klart idag. Och sen ikväll vill jag bara ha en myskväll med becca. Finns ju ändå inget att göra här på landet. =/



glöm att den ser miffad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0