Tjena hopp!

Idag skulle jag gå upp runt 09.30 men jag vill sova till 10. Sen runt 09.45 kom Lillebror in och tog asken med salta pinnar (från gårdagen) och hällde upp och ner. Och då vaknade jag. Så jag ropade på mamma så kom hon och hjälpte mig plocka upp dom. Pelle gick runt och grät sen när han kom in i mitt rum så sa mamma de gör inget, då slutade han gråta och började hjälpa till efter mamma bett honom. (förlåt om jag förklarar dåligt) Men så det har hänt idag.

Kom nyss hem. Vi åkte och handlade och det tog hur lång tid som helst! och ändå var det bara 2 påsar! dom hade något problem med pantmaskinen så den funkade inte. Men nu måste jag gå och hålla mina kusiner sällskap - (barnvakt)
kram!♥

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw cutie, tack så jättemycket! :* det värmer, verkligen ^-^ kramkalas <3

2009-01-07 @ 17:05:17
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0