Tisdag... ZzZzZzzz

Tisdag idag, och jag är jätte trött. (därav ZzZzZzz i rubriken) idag på jumpan hade vi någon hinderbana / stafett grej och de gick rätt så bra.
Sen när jag kom hem satte jag och Sandra oss ner vid köksbordet och tog en bit sockerkaka som mamma bakade igår och ett glas äppeljuice. Sen satt vi där ett tag och jag kollade i LaRedoute (stavning?) katalogen vi fick för några dagar sedan... Jag har hittat en del fina saker! fast det blev över en tusenlapp tillsammans. haha!

Om ungefär typ 20 minuter kommer pappa och hämtar mig och sen blir det Älskade Las Vegas! Och jag ska nog uppdatera en gång till.

puss & kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0