school, school school!

Imorgon är det skoldax. Jag längtar INTE! det har ju varit så skönt med jullov och så är det över! Det kommer bli så jobbigt att gå upp 06.30 äta, klä på sig, göra sig i ordning, gå till bussen, vänta och sen komma till skolan för tidigt. runt halv åtta i stället för kanske 10 i. Just nu sitter jag och lyssnar på The Naked Brothers Band... Dom är inte så jätte bra men jag gillar deras texter. Och nu sitter jag och lyssnar på I don't want to go to school.
Skolan är inte rolig, våran magister/lärare sa innan vi slutade den 19 Dec att den här terminen skulle de bli mer prov, och jag vill inte! även om de brukar gå bra för mig. Men det är jobbigt. Och sen runt v.8 ska vi ta en spruta. Och sen i Jan/Feb så ska vi spela två fotbollsmatcher mot någon skola i Håbo. Och ingen tjej i klassen spelar eller gillar fotboll. Och vi är TVINGADE att vara med! det är så jäkla dåligt! jag HATAR fotboll. (eller det är roligt att se när killar spelar) men nej! jag vill inte. Vi kommer förmodligen förlora och jag kommer ha jätte tråkigt hela den dagen. Hellre basket, det är roligare...

Vad tycker ni om de?




Junior ligger på min bokhylla typ 24/7

Kommentarer
Postat av: Lisen

Snygg design!!

2009-01-07 @ 21:09:15
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: sofi

jag ska spela fotboll med er

2009-01-08 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0