Monday?

Idag började jag skolan igen. Det va sådär... Inte så kul och de betyder inga sovmorgonar längre. Men det är sista terminen i min skola för mig och sen blir det någon annan skola. Flera gånger idag kändes det som att de vore måndag. Vi slutade klockan ett idag och de gör vi imorgon med! :) och det är ju positivt! att det blir två tidiga dagar den här veckan.
Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar (och nya) som Hilary Duff gjort. Och det finns några jag gillar. Som jag tänkte visa er! Den ena är Beat of my heart. Jag tycker den låter lite gammal poppig men jag gillar hennes röst och ja lite sånt! haha det är en låt som lätt fastnar på mitt huvud! EN PLÅGA!


Sen har vi So Yesterday, ännu en gammal låt. Och jag bara ÄLSKAR musikvideon.

sist och inte minst har vi en ny låt(sen 2007) som heter Stranger. Den har skön melodi! Och ofc texten! + musik videon!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Tävla om en header i min blogg! :) Om du vill!



(Bläddra ner en liten bit för att hitta inlägget!)

2009-01-08 @ 15:02:15
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: gabbe

hej. Du ska ha kul på lördag till söndag elr hur??

Du ska vara med ................................

2009-01-08 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0