MIKAs

Hejsan. Fredag idag! yay! jag har inga planer för kvällen vad jag vet... eller ja, vara med familjen. Idag runt 11.20 ringde min telefon. Jag kunde inte svara för vi hade lektion. På väg till lunchen kollade jag numret och det va ett okänt nummer.. Sen när jag kom hem så sökte jag på hitta så såg jag att det var Mikas Modellagentur.. Så jag fick ringa upp dom och dom sa att dom ville uppdatera mina bilder och ville antigen att jag skulle fixa de här hemma eller åka till dom. Så på måndag skulle dom ringa upp (tror jag) eller så skulle jag ringa dom ;)

Det har varit svårt att skriva idag för det har inte funkat? så bara ett inlägg. Och pappa hittade min kamera i hans bil idag. fast jag får den inte förräns på fredag nästa vecka. :( så det är lite synd... )=
Nu ska jag klä på mig myskläder så ska vi kanske se på Juno... :)

godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0