Last day! :'(

Okej... So this is the last day. Ja den sista dagen utav jullovet. Jag njuter av dom. haha! de känns inte alls som att skolan börjar imorgon. Och jag har ingenaning om det är jumpa imorgon. *osäker* Varför är det alltid så att jag är osäker dagen innan skolan börjar? det är jobbigt.
Men iallafall så är det här mitt sista inlägg för dagen och jag hoppas att ni kommer ha en bra kväll. och + en viktig sak! Lyckos er som börjar på måndag! :( jag vill också! fast min skola börjar inte tidigast iallafall =]

puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: kait

aw gullunge!!!

det ska jag göra så fort jag har köpt en ny gitarr, vill bara sjunga mina egna låtar =).



jupps jag ska flytta till LA i sommar.

xoxo.

K.

2009-01-07 @ 21:50:29
URL: http://kaits.blogg.se/
Postat av: k

Tiden går så fort, före du vet ordet av så är du också 18 =). så ta vara på dina år och bli så bra som möjligt inom musik om det är det du vill jobba med!!



Jag flyttar dit för att förverkliga mina drömmar. Jag ska gå på en väldigt bra musik skola som ligger i LA som heter M.I, studera vidare på sången och musiken där.. designa ykar dräkter och jobba som au pair för pengar, och gå på en jäkla massa auditions.

så jag flyttar dit to MAKE IT BIG =).



ha en bra kväll!

2009-01-07 @ 23:09:19
URL: http://kaits.blogg.se/
Postat av: k

yes, jag flyttar själv dit förresten, och tack för komplimangen om bloggen =).

2009-01-07 @ 23:10:21
URL: http://kaits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0