Kläder gör allt bättre ibland

Idag skulle jag och pappa och och handla lite saker jag behöver. Ett mobilskydd utav silikon till min Iphone. Jag hittade ett jag ville ha så vi köpte det. Sen när vi satte oss i bilen skulle jag sätta i telefonen i skyddet men det var förlitet. Det var till en Ipod touch. Men försäljaren hade sagt att det funkade. Så det va jobbigt. Så vi fick lämna in det.
Sen skulle vi åka och köpa ett par jeans och ett par mjukisbyxor. Men ingen av dom jag ville ha fanns i min storlek. =[
Så jag blev lite besviken för jag behöver verkligen byxor.
Så nu när jag kom hem satte jag mig vid laptopen och kollade runt på kläder. Och hittade en massa plagg jag vill ha. Men det kan jag inte, det blir för dyrt och så sparar jag ju pengar.
Så jag tänkte visa vad jag hittat jag vill ha.



På bilden står det texter om vad det är och vart man köper dom och vad dom kostar. Men om ni inte ser så tänkte jag skriva här.

Jeans Tights - Bikbok 199:-
''Peace'' T-shirt - Bikbok 199:-
''Peace'' örhängen - Bikbok 49:-
Vit tröja - Bikbok 149:-
''Zip'' Leggings - Bikbok 149:-
''Peace'' Linne - Bikbok 199:-
Svarta UGG:s - Din Sko 299:-
Svarta stövlar - Din Sko 399:-
Svart partyklänning - Forever21 195:-
Grå kofta V-ringad - Forever21 81:-
Turkos Tunika - Forever21 115:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0