borta... (och dålig uppdatering)

Idag har jag varit upptagen hela dagen. här är en kort sammanfattning. Det började med att vi vaknade men låg kvar för att läsa Twilight. Sen när vi kom upp sa mamma att vi kanske skulle åka till fyrishov och bada. Och de gjorde vi, fast vi åkte inte förräns runt 2 eller kanske 3. Och vi kom fram runt halv fyra och badade där tills halv sex tror jag... Till middag blev det MAX hamburgare resturang. Och då åt jag Chicken Nuggets. Sen åkte vi hem och då började jag och Rebecca baka tills min redovisning imorgon. Och  nu sitter jag här och gör det sista på redovisningen och väntar på att videochatten ska börja. (=

och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. men jag tror inte jag hinner skriva mer idag. men vi hörs imorgon!

kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0