90210

hellu =] sitter och kollar på 90210 det är det första avsnittet jag sett. Jag har missat alla andra. Men det är iallafall jättebra. Till middag idag blev det kyckling. Det var gott. Och jag vet, jag skriver om saker som inte intresserar er men jag måste skriva något ellerhur? haha.

Jag älskar min nya design, så jag har bestämt mig för att inte byta på ett tag om jag inte får några bra idér.
Men nog om det. 90210 slutar typ nu tror jag. Och om någon timme ska jag åkta till mamma och duscha och kanske måla naglarna i någon härlig färg. Skola imorgon och då ska jag upp tidigt. Funderar på att gå upp lite tidigare så att jag kan använda lite eyeliner.  vi får se.

vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Freja

Guuuuud vilken fin design <3

2009-01-11 @ 18:21:36
URL: http://frejjiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag har www.designadinblogg.se asså jag har hemsidan men jag fattar 0,0 =P (a)

2009-01-11 @ 20:27:00
Postat av: Andrea

thank-you so much for your comment!!! Just curious, how did you find my blog?



OMG!! I LOVE URBAN OUTFITTERS TOO!!!!! haha, it's soo nice! I could own everything in that store and wear every peice of clothing because it's soo nice! I love it!

2009-01-12 @ 00:45:33
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
Postat av: Aida

Hej Gillar du miley cyrus det gör jag!

Din blogg äger! din ärr ssååå fin!

Om du har tid så logga gärna in till mig och skriv en komentar till mitt senaste inlägg!Om du vill kan du sprida till andtra om min blogg!

Puss kram

2009-01-12 @ 14:31:03
URL: http://idiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0