090130

Idag har jag suttit och designat nya saker till jenout.spreadshirt.net Och det har gått bra men jag har slut på ideér. Så kom gärna med tips hur en tröja kan se ut! Det skulle vara jätte roligt att få höra. Som sagt jenout.spreadshirt.net är hemsidan med kläder för kvinnor,män, barn & babys.
Jag mår fortfarande dåligt ;( och jag vet inte vad jag ska göra. Inte läsa Twilight för det har jag redan gjort. och jusste jag fick när jag hör din röst, igår! yay! så snart när jag läst ut om jag kunde drömma så blir det när jag hör din röst!´
På den svenska Twilight sidan (klicka här) så finns det alla omslag till dom svenska böckerna! och Breaking dawn finns på Svenska den heter så länge vi båda andas..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header du har!!:)

2009-01-30 @ 17:45:53
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0