090129

hej hej! Är det den 29 januari idag? för jag vet inte riktigt. Så jag gissar mig fram. Jag tror det är den 29:de.
Idag slutade jag tidigt! Och det var skönt så på bussresan hem satt jag och läste Om Jag Kunde Drömma. Den är skit bra!

Mamma & Thomas sitter i ett möte nu. Och jag sitter och ser på en film ''speed dating''  eller om de sitter ihop. Efter mötet ska jag antigen med Thomas till hans Jobb om han ska åka tillbaka annars stannar jag här och väntar på att pappa kommer och hämtar mig. Så så ser dagen ut!



*trött*

Kommentarer
Postat av: Aida

Hej! din blogg är jätte bra besök gärna min blogg.

2009-01-29 @ 19:38:48
URL: http://idiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0