090128

Imorse hade jag och Linda gympa med förskolan. Dom tyckte det var jättekul. Sen så har det varit en vanlig dag bara. Inte så intressant förrän man kommer till slöjden. Jag och Agnes ska såga ut 12 bitar till en hylla vi ska göra. Och det tog typ hur lång tid som helst att bara få ut 6 stycken. Och de var det vi hann. Vi fick ta hjälp utav några killar i våran klass att sätta fast tvingen, typ en miljon gånger. Och när vi såga såg vi säkert ut som freaks. hehe.
anyways, Onsdag idag och pappa ska inte jobba kväll (vad jag vet) han är på väg att hämta mig nu. När jag pratade med honom sa han att han ungerfär skulle vara framma 16.50.
Så jag ska nog börja fixa mig lite, (ta med mig allt jag ska ha.)

vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0