090121

hejsan. Idag efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte och handlade. Sen när vi kom hem satte jag mig direkt framför TV:n med Pelle som var jättetrött. Vi såg på små Einstains. Sen när han somnat böt jag till femman och kollade på AFV och sen på Las Vegas. Till middag blev det Tacos det var jättegott (såklart!). Och nu sitter jag här och fryser. Jag har en filt över mig som jag fått utav Magdalena. Sen ikväll blir det ANTM och så ska jag duscha. Det var en kort sammanfattning utav dagen (förutom skolbiten). Och nu ska jag försöka dra igång lite musik. (eller göra musik). Så vi hörs förmodligen senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SKA HA EN NY DESIGN ÄR DE MÅNGA SOM STÅR I KÖ? :o

2009-01-21 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0