090119



idag är det måndag. Och jag har redovisat om Usa och det gick jättebra. det tycker jag iallafall.
Mikas ringde aldrig. så jag fick ringa dom. Men hon jag skulle prata med var upptagen så jag fick ringa runt fyra igen. Hon sa att jag kunde rättare sagt komma in när jag ville. Om vi skulle åka in till Stockholm. Men de vet vi att det aldrig kommer hända. eftersom vi inte åker dit.. :( så de är ju antigen att jag åker dit med pappa, men det vill jag inte.. Eller om jag tar foton hemma men det är inte heller bra eftersom att vi inte har någon bra kamera. Så de blir inge bra! Torsdag skulle vara en bra dag eftersom att jag ändå ska till tandregleringen. men det är i Uppsala.
Nu ska jag läsa Om jag kunde drömma. Så vi hörs senare. Jag har också en liten bra nyhet. Jag slutar tidigt imorgon! yay! så jag kommer hem runt klockan 1. 

Nu måste jag gå! vi ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med video chatten igår?

2009-01-19 @ 17:32:21
Postat av: REBECCA

JAG KAN ÅKA MED :D

2009-01-19 @ 20:14:07
URL: http://ribeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0