Vero Moda

Idag när jag och mamma såg på bio i Kista. Så kollade vi såklart runt i affärer. Jag letade efter Jeans-Leggins. Och mamma efter underkläder.  Och jag visste vilka butiker som sålde sånna. Fast jag glömde såklart en utav butikerna. Vi kollade på Gina Tricot. Och dom va fula. Sen gick vi in på Vero Moda och där fanns det ett par ur snygga med fickor på baksidan och dragkedjor där nere vid fötterna. Sen fanns det ju BikBok där jag redan visat er dom bland vill ha sakerna, jag tror de va bland dom första.
Nu sitter jag och spelar gitarr. Och väntar på att pappa ska komma hem med mat. Jag har inte ätit än :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0