The beginning - 4 mars

Idol vinnaren Kevin Borg släpper äntligen sitt debutalbum the beginning. Skivan släpps den 4 Mars + att

alla som förhandsbokar Kevins platta från cdon.com får ett signerat exemplar! hur coolt är inte det? så alla som gillar Kevins moves och röst borde ju iallafall köpa den. =)
Jag själv tänker kanske köpa den, jag hejade på Alice under idolfinalen. Men jag får se, jag vill gärna höra låtarna innan iallfall..




PLUS! är det någon mer än jag som är trött på idol? Jag menar, IDOL är hur bra som helst, men jag tror faktist nästan att TV4 bestämmer vem av dom i finalen som vinner. Varannan kille varannan tjej.

2004: Daniel Lindström (eller vad han heter i efternamn)
2005: Agnes Karlsson
2006: Markus Fagervall
2007: Marie Picasso
2008: Kevin Borg

Men det är bara vad jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0