ska snart

göra mig i ordning. Vi ska alldelles snart åka och kolla på dagis åt Pelle. Det första vi ska på har öppet hus mellan 9-2 så de ska vi gå på först och sen är det ett som har öppet hus mellan 3-5 tror jag. Så jag bloggar nog efteråt närf jag kommit hem. Så ja då hörs vi.

+ jag har en fråga.

När man ser på vad alla designers designar, brukar det ibland se helt crazy ut. Skulle du kunna gå runt med stora designers kläder? det skulle inte jag för det skulle se helt crazy ut.

Skulle du kunna gå runt med jag vet inte en lamphatt på huvudet och en konstig tröja och ett par jeans på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0