Sipahh

Nu är jag vaken.. Jag har varit det ett tag med jag har legat famför TV:n och sett på 24 maraton på TV400.

Igår när jag och pappa handlade hittade vi en rolig grej. Den heter Sipahh. I paketet ligger det 10 sugrör med något oboy liknande pulver i. Så om man häller upp ett glas mjölk och lägger i sugröret så blir det en helt ny smak. Det var jätte coolt. Mjölken ändrar inte färg men ändå så blir det chokladsmak. Så jag tycker det är värt att testa. Jag vet att sugrören finns i banan och choklad i vanliga matäffärer. Testa!
Hörde också att Freja åkt till England inatt. Kommer sakna dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0