plugg

idag har jag bara pluggat sen jag kom hem nästan. Efter skolan var jag och Freja hos linda. De var kul ;) och sen när jag blev hämtad och jag och thomas kommit hem åt jag och sen har jag inte gjort så mycket. Den här vecka blir de nog mycket med plugg. Jag ligger efter lite i engelskan sen den veckan jag var hemma. Och så tänkte jag skriva klart min recension (stavning?)  om godnatt Mr. Tom så att den blir klar. Sen så vill jag åka och låna spanska böckerna på biblioteket. Så japp.. Ledsen för dålig uppdatering.

kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 10:34:24
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0