Mysdress

hejsan. Sitter här i min mysdres och slappar lite. ;) jag mår inge bra... :( ont i huvudet, och mellan mina framtänder. (gluggen) jag vill så gärna ha de fixat. Jag hatar min glugg, den förstör mitt leénde och jag vill bara att den ska försvinna. Antigen får jag ha tandställning i två år, både uppe och nere. Bara för att min underkäke gör något mot den övre (och för min glugg) Eller så kan jag ju fylla i den med porslins eller plast fasader. Porslin blir ju dyrare men bättre. Och mina tänder lär se ut som kanin tänder, så då ffår man fylla i ''tvåorna'' också. Och det blir ju dyrt men jag bryr mig inte! jag tänker inte vänta i ett år, (ett helt år!!) på tandställning. Smärtan räcker, jag vill bli av med den nu! även fast det är sent.
Ursäkta att jag pratar om mina tänder som ingen av er läsare säkert bryr er om, men jag tål inte smärtan! den är obehaglig, jag trivs varken med smärta eller glugg. Har någon samma problem?


öööh! jag hatar den!

såg någon mer än jag på hot chick? den var bra tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0