Melodifestivalen, andra deltävlingen




Nu är det dags för Melodifestivalen. Den andra deltävlingen. Och den ska vi se hos Bella. Så vi ska gå dit snart. Och idag kommer jag nog heja på Måns Zelmerlöv, Jennifer Brown och H.E.A.T eftersom att dom är från Upplands Väsby. Haha jag såg dom LIVE en gång på väsbydagen tror jag den hette. Och dom var skit roliga eftersom att dom kör med ''pudelrock''. En utav gitarristerna hoppade och va skitrolig och kollade jätte mycket på oss. Och han den andra som spelar gitarr (tror jag) tuggade tuggummi! ;] haha det såg så roligt ut när han skulle sjunga och tugga och spela samtidigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0