Happy valentine's day!

Ledsen för den dåliga uppdateringen igår men Rebecca kom hem och vi såg på film hela kvällen. Så det där med kläderna får  komma någon gång i veckan. Igår fick jag  ju faktist officiellt sportlov! jepp, vecka 8 så är det här där jag bor.
Ikväll ska vi se på film igen. Jag tror vi har tre stycken som vi ska se på. Så det kommer bli dålig uppdatering idag med.

Nu i helgen/veckan ska jag leta reda på en massa så kallade ''dress like'' plagg som jag ska visa. Plus så ska jag kolla runt och leta efter artiklar jag kan skriva om kändisar. För det är det ni vill läsa mest om. Så jepp.. Nu måste jag gå..

 c ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0