Glömde förresten!

att idag på bilden så blev jag klar med min bild på skriet/skriket som är målad utav Edvard Munch, Jag blev faktist stolt. hehe. Så om jag hinner ladda min kamera så kan jag ta ett kort på den i skolan i morgon eller i veckan. För jag vet inte vart min lärare kommer lägga den, hon sa att den skulle upp på väggen? Det var iallafall ett hårt jobb att måla av bilden, men jag blev ju nöjd! haha, min lärare sa till Linda som målade en bild utav Paul Klee att dom kunde sälja den så blir den världsberömd, men de går nog inte ;) eftersom den redan är det! haha.

se den riktiga bilden utav edvard munch här! okej, det funkade inte så här är länken. inget vill funka!

tack för påminelsen Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0