Friday funny time eller något sånt =D

hejsan, förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit. Igår när jag kom hem från Linda skulle jag äta, städa och se på Criminal Minds. Sen så var det läggdags. Idag hade vi ingen engelska, vi hade vikarie sista timmen och då fikade vi och hade roligt! haha. Hon kallade det Friday Fun time eller något sånt.
Sen när jag kom hem efterskolan ville Bella komma över med Felisia och Ida så dom kom och vi försökte få Pelle att dansa. Men det gick inge bra, han var bara rädd. ;)
Och sen var det dags för ännu mera städa, jag var tvungen att flytta in i Rebeccas rum och dela med henne.
Och nu har jag precis kommit hem till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0