''dress like'' Vanessa Anne Hudgens



Den här gången blir mitt nya ''dress like'' inlägg om Vanessa Hudgens. Den här bilden ovanför är tagen utav Vanessa's Dress like hemsida. Så allt på bilden är från dom. Jag valde att ta deras för att jag tycker att jag borde göra fler ''dress like'' inlägg.
Ingen har väll missat att Vanessa är väldigt inne i mode. Så den här gången tycker jag att det är dags för hennes tur att vara personen jag väljer att skriva om. En del saker som finns på bilden finns inte på köplistan. Dom sakerna jag vet som finns liknande eller likadana i Sverige skriver jag. Om ni inte förstår så gör ni nog de snart.

Linne: H&M (sverige, har liknande)

Top: Urban Outfitters

Jeans: Revolve Clothing

Skor: Belles Shoes (sverige, har liknande)

plånbok: Eluxury

Solgalsögon: Eluxury (finns att köpa i sverige från andra billigare affärer)

Cardigan: Urban Outfitters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0