Bästa lektion idag = SO och idrott!?!

*haha CRAZY!*

okej, vill ni veta varför? På SO:n skulle vi skriva en berättelse om Buddha. Men jag var klar med den sen förra veckan så jag fick typ läsa När jag hör din röst hela lektionen! haha. Fast jag blev frånvarande... Jag blev så inne i boken så att jag inte hörde när det var lunch.
Sen någon timme senare var det idrott och då hade vi något rockringskull som uppvärmining sen fotbollsövningar och jag är verkligen jättedålig på de. Men sen var det dags för att köra en ''match'' fast det var bara tre i varje lag, vi är så få tjejer i klassen. Men det var mycket roligare vi skrattade typ hela ''matchen'' haha.

Så det var en annorlunda lektion för det brukar vara två utav ämnerna jag inte gillar. hehe

Kommentarer
Postat av: Freja

usch vad SO lektionen var tråkig. Jag förstår varför du är så inne i boken (jag har läst den) , den äger hiho x) . Du var ju fett duktig på rockringarna Jennifer ;) . hiho =)

2009-02-04 @ 20:39:57
URL: http://littlefreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0