Bad idag ;)

idag ska jag bada i äventyrsbadet med Pappa, Linda, Janne, Amanda, Jonathan, Jimmy och Simon. Och sen blir det MAX efteråt. Rebecca kunde inte hänga med idag så Linda fick istället. Jag missar Agnes 13 års party idag men jag får fira henne en annan dag.
Pappa slutar jobba snart så då ska han åka och byta bil så att jag, pappa och Linda kan åka i samma. Linda borde åka hemifrån snart så hon kommer nog snart. I onsdags när jag kom till pappa efter bion så kom jag på att jag glömt badkläder. Så igår när jag och pappa handlade fick vi kolla på H&M och stadium. Vi gick faktist in på Stadium 3 gånger. In - ut - in - ut - in - ut med badkläder. Det var jag som ångrade mig så när vi kommit ut gick vi in igen. hehe. Men det blev en svart bikini men puma shorts. för typ 188 :-

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och läsa ljudet av ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0